miércoles, 16 de septiembre de 2020

PROMOCIÓN LIBRO UNA PROPOSICIÓN INDECENTE (María Jesús Iglesias)

 Rematar este libro, costou mais do que eu pensaba cando empecei a escribilo. O nacemento da saga “Amanecer contigo” foi todo unha casualidade, da que eu nunca pensei chegar a ter unha cuarta creación que verá a luz o día 28 de agosto, 5 meses mais tarde do que a xente pensaba que ia ser, pero bueno, a ver se é certo que o bo se fai esperar.

Empecei a escribir por casualidade, porque ninguén publicaba a historia que eu tiña en mente, entonces pensei que quizás podería facelo, pero non ca idea de que chegase a ver nunca a luz. Pero pouo a pouco e orientada por outros escritores, descubrin o mundo da autopublicación e da auto edición, e a venta a través de plataformas como Amazon. Tampouco esperei nunca ter a acoillida de toda esa xente que pideu este cuarto libro e que me di que o siga facendo, polo tanto mentras teña ideas, haberá que intentalo.

Eu que pensaba que ahora que tendo a miña oficina podería escribir nos ratos libres, pois por sorte non sei nin de onde saquei o tempo de escribir 376 páxinas de "Una Proposición Indecente”, porque eu no confinamiento foi cando mais traballei, non quedei nin un solo día na casa e a concentración e as ganas de escribir marcharon por completo debido a situación que vivimos. Pero por sorte, según fomos indo un pouco a mellor, todo volveu ó seu cauce, como a vida.

Polo tanto tocou escribir a historia de Enzo Romano e Eva Iglesias, non é a que a xente estaba esperando, pero Terán que agardar un pouco mais, a ver se a miña cabeza sigue tendo ideas para escribir.

Como sabedes moitos do grupo de A Estrada das Letras, eu non son de relatos cortos, nin de escribir pouco, polo tanto, como teño medo de contar de mais, deixobos co pequeño resumo que figura na contraportada.



UNA PROPOSICIÓN INDECENTE.

Enzo es un importante empresario italiano que ha llegado a Santiago de Compostela por negocios. Lo que menos se esperaba es que Eva, que vive inmersa en los numerosos trabajos a los que debe atender, terminaría rascando de forma fortuita su flamante Ferrari, su posesión más valiosa. Lo que los lleva a una discusión que terminará con la presencia de la policía.

Ella no es plenamente consciente de la importancia de este incidente, que la llevará a viajar a Nápoles para testificar en un juicio. Los problemas económicos de su familia le impiden pensar en otra cosa que no sea terminar por fin su carrera y trabajar, ya que se acerca de forma inminente la fecha en la que deben devolver una cantidad importante de dinero.

Enzo Romano posee lo que la familia de Eva necesita, lo que los lleva a que él le haga una proposición “indecente” que la hace sentir muy ofendida, pero… ¿aceptará? Todo esto mientras vive en la incertidumbre de si será una de las elegidas como recepcionista para el “Hotel del Peregrino”, situado en el centro de la ciudad y que recientemente ha cambiado de gerencia.

¿Y si este hombre es quien menos te esperas y termina complicándote la vida una vez que has conseguido el puesto de trabajo con el que siempre has soñado?

1 comentario: